Arkadaşlar merhaba, adetime 5 gün kala şüphelenip evde idrar testi yaptım 2 defa ikisinde de pozitif çıktı. Salı günü Hastaneye gidip kan testi yaptım oda 21.8 çıktı bugün yani 2 gün sonra yine kan testi yaptım bugün 54.8 çıktı. Bu değerler normal mi sizce? Eşim den başka kimseye söylemedim daha bu yüzden