Merveaygun Hamişler kac haftalik oldunuz 😊Çalışırken zorlanıyor musunuz😊 benim hamilelikle calisma cok zor geciyor ustune gece vardiyaya kalıyorum iş yerim gündüze çekmiyor düşük tehlikesi atlattım doktor çalışamaz raporu vermiyor biraz dertleşelim mi 🙄
bimuallime Merveaygun Çok geçmiş olsun. Keşke daha rahat çalışma ortamı oluştursalar. Ben de çalışıyorum ama 9dan 14.30a kadar. Beni yormuyor. Hatta hareket iyi geliyor. Ama ev işi yemek vs. çok yoruyor bazen. Kimsem de yok.
derinseda Merveaygun işyerinizin sizi istemediğiniz sürece gece vardiyesine brakmaması lazım hamile olduğunuzdan dolayı onu bir araştırın rapor içinde başka doktora gitseniz vermez mi acaba aile hekiminiz
azra34 Merveaygun bildiğim kadarıyla hamilelerin gece çalışması yasal değil. Hatta doğumdan 2 yıla kadar da çalıştırılamaz. Yani bizde gece nöbetleri tutardık. Gebeler tutmazdı mesela. Bunu gündeme getirin. Öyle şey olur mu canm ne gece çalışması.
Muneweralp Merveaygun bende 26+4 oldum anaokulunda çalışıyorum açıkçası artık yoruyor zorlanmaya başladım ilk bebeğimde daha kolay geçmişti ama bu öyle değil bu arada istersen doktorunun rapor veriyor olması gerekiyor
Gulsahkul Merveaygun eger dr yazi verirse gece calismasi sakincali diye calistiramazlar isteginiz disinda
Rabia83 Ben de noter de çalışıyorum 26+4üm bazen çok kalabalık olduğunda yorucu oluyor ama arkadaşlarım sağolsun rahat ettiriyorlar .. çalışmasam duramam ya
denizinannesi03 Rabia83 ben de noterdeyim, tek katibim. 18+3 teyim. Şu an için oturarak çalışmak hafif ağrılara neden oluyor. ilerleyen vakitler ne olur bilmiyorum.
derinseda Muneweralp benimde 2. hamileliğim ilkinde 3 aydan snra rahatlamıştım ama bunda 18 haftalık olduk hala düzelemedim iştahım yerşnde değil yorgunluk moral bozuıkluğu falan çok acaba yaşla mı alakalı diyorum 33 yaşındayım siz kaç yaşındasınız
Tugcem92 Bende bankacıyım en zor benim heralde :( sabah 8de evden cıkıp akşam 8 de eve dönmüş oluyorum. Çook ama çook beden olarak ve psikolojik olarak yoruluyorum:( elimden hiçbişey gelmiyor keşke paraya ihtiyacım olmasa da hemen bıraksam...
Linesarye Tugcem92 cokmuş neden okadar uzun ? Bide cocuk olunca daha zor olacak cocugu 8den 8e kadar brakmk 😏 insaAllah daha uygun bir iş bulursun ..
Sunshine1 Tugcem92 ay canım 10 sene bankacılık yaptım çook iyi anlıyorum seni. Akşam 8.30 da eve gelip yemek yaptım. Ev topladım ayyy çok zordu. Geçen sene istifa ettim dayanamadım daha fazla . Allah hayırlı kapılar açsın sana da kurtarsın inşallah 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Bahar2 derinseda 35 yaşımdayım ikinci gebeliğim ilk gebelikte çok rahat geçmişti ikincisi daha zor oldu sanki 29+3 Bende baya zorlanıyorum çatı ağrısı oluştu bende doktorum bu ağrı için erken dedi ve 10 gün istirahat verdi evdeyim şimdi sağlıkla kucağımıza alalım yavrularımızı
Muneweralp derinseda evet kesinlikle yaşla ilgili bende 33 yaşındayım ve bütün sorunlar bu gebeliğimde çıkıyor geriye riskli çıkıyor ben sanki ben gibi değilim baya zorlanıyorum
Sunshine1 derinseda selam canım bende 33 yaşındayım. Şuan çalışmıyorum ama çalışamazdım da zaten . Yataktan çıkamıyorum halsizlik bulantı çok ağır geçiyor 14+5 haftayım bende. Allah yardımcın olsun seninde. Yaşla ilgili olduğunu sanmıyorum ben zaten çok nazlıydım hassas ağrı eşiği düşük midesi hassas herşeyden etkilenen. Ona bağlıyorum ben açıkçası. 10 yıl bankacılık yaptım geçen yıl istifa ettim dayanamadım strese artık
Merveaygun 25 yaşındayım ve bu ay 9 tane gece nöbetim var bende çok yoruluyorum ama sabır Rabbim bir yol gösterir elbet
CansuDRY Merveaygun 33.haftadayım. 37'ye kadar çalışacağım inşallah bir aksilik çıkmazsa. Öğretmenim. Sürekli ayaktayım. Yorucu oluyor ama evde de sıkılırdım eminim. Böyle zaman daha güzel geçiyor.
Gamzem_12y Ben de 31 deyim haftaya calsabilir izni alcm işim cok kolay sadce otrup bi iki muhasebe islemi yapyorm ama oturmak beni daha cok yoruyor kaburgam batyor agrlarm oluyor uykum geliyor 😯😯😯
SenaFuat Merveaygun 22+1 oldum maalesef çok yorucu oluyor. Başlarda kusma bulantı beni çok yıprattı. Maddi durumum düzeldiği an bende bırakmak istiyorum iş ev yemek zor oluyor. Rabbim hepimizin yardımcısı olsun 🙏🏻
[silindi] Merveaygun valla ben çok sıkılıyordum iş yeri otur otur resmî yazışmalar vs bunaltıyordu çocuk var ödevleri ev işi yemek vs bıktım artık 34 de rapor aldım evdeyim şükür evde kalmak çok güzelmiş ama ya biraz iş yapıp uzanıyorum ayaklarım şişiyordu çok zorlanıyordum evde şişlik de azaldı çok şükür rahat ettim sizlere de tavsiyem 32 de çalışabilir raporu alın bir iki hafta sonra KBB yada kadın doğum harici bi bölümden rapor alıp dinlenebilirsiniz
Hamide_Esila 33+1 günlük hamileyim güvenlik görevlisi olarak çalışıyorum, çalışabilir raporu aldım 37. Haftaya kadar bir aksilik olmazsa çalışacağız miniğimle...💛🐣
Gamzem_12y Hamide_Esila çalışabilir raporunu ne zman aldn canm 31+ da mi yoksa 32+0 dan sonra mı aldn
Nurcan6148 Merveaygun Zorlanmaya başladım ben 34 haftalık olduk neredeyse.İş yerimde valla el üstünde tutuyorlar sağolsunlar.Artık yavaş yavaş evden çalışmaya devam edeceğim öyle gözüküyor.
[silindi] Merveaygun 10 aldım bitsin 10 daha sonrada zorunlu ayrılış sağlık ocağı da verebiliyor bu arada