Bu aralar tansiyon düsüklüğü cok yasıyorum eve tansiyon cihaz aldm ama nedense dr gidince tansyn hep 12lerde falan oluuor sanırım heyecandan. Tansiyon düsüklüğü nedn olur fikri olan varmı hemen tzlu bisiler tüketiyorum ama bunuda yapmak istemiyorum. Sonucta tuz su tutar vücutta sizin öneri iz neler