busratpcu 🙄🙄😳😳 şoktayım niye zararlı ne gibi bir zararı olabilir ki, Malatyalım bu zamana kadar memlekete gittiğimizde de hiç duymadım gebeler yiyemez zararlı diye. ben her gün yiyorum çayın yanında ya da ne bilim ara öğünlerde günkurusuyla beraber yiyorum çok şükür hiç sıkıntı yaşamadım şu an 16+5 deyiz, gerçekten hayret ettim ama acı kayısı çekirdeği var acaba onu mu duydunuz hamile olunmasa bile acı kayısı çekirdeği zararlıdır 1 tane yersen acıdan bir şey olmaz ama 5 tane yersen normal insanı bile sıkıntıya sokar