daisy35 Merhaba arkadaşlar, Haziran 2020 ye daha cok var evet, fakat benim gibi heyecanli olan anneler burda mı 😌
Sinem34 daisy35 benn 🙈🙈 biz 9+1 iz daha önce ıkı kaybım oldugunıcın cokca heycanlıyım bakalım hayırlısı
daisy35 Ben de bugün 9+5 deyim 🤗 sağlıklı gebelik dilerim herkese, haziran ayı uğur getirsin dilerim 😍