Ftma_izmr Canım, benim de yüksekti ama bir ara progestan kullandım oral olarak. Değerlerim 2-3 katına çıkmıştı. Şimdi düzeldi. Ama Hdl, Ldl, trigliserid değerlerim hala yüksek. Doktorum hamilelikte rastlanılan bir durum alışığız dedi. Dahiliye doktoru ise şu an için hap veremem, diyet ve hareket edeceksin dedi. 🤷♀️ Bilemiyorum