Mihri23 Merhaba hanımlar bugün kontrolüm vardı oğlum pozisyon değiştirerek başı aşağıdaymış tekrar döner mi ? Yoksa kalır mı ?
Lalemm86 Mihri23 cnm 35 deyim sürekli pozisyon değiştiriyor doktorum da başı aşağıdayken doğurtim seni normal diyor çok kararsız kaldım
Goncagl Büyük ihtimal öyle kalır canım ama genede belli olmaz benim 28.ci haftadan beri baş aşağı pozisyonda şuan 33+4 olduk hala baş aşağı doğuma hazırlıyorlar kendilerini
Mihri23 Lalemm86 ama daha erken canm madem sürekli pozisyon değiştiriyorlar acele etme derim geleceği varsa kendi gelir zaten