27_00 Günlük olarak kullanmıyorum aklıma estikçe kullanıyorum. Fakat kullandıktan sonra afedersiniz ama gaz cıkardıkça ağzıma iğrenç tas geliyor. Ki bu bir kaç gün sürüyor. Size de oluyor mu
Civcivim_34 27_00 ben doktoruma söyledim de değiştirdim damla gibi olan demi kokusu hiç güzel değil ya kullanmadım ben
Haticemre21 27_00 bende kan ilacımda aynısını yaşıyorum ictigim su bile kötü kokuyor gibi. Suanda da d vitamini damlası verdi ama daha yeni basladm blmyrm aynisi olurmu
aysenur4 27_00 katılıyprum ama d vitaminini sıktıktan sonra hemen limon yiyorum o geçiriyovkötü tadı vs
Deletedmom00260 Kullandığım süre içinde bende de aynısı olmuştu. Tat bozukluğu yaptı bende. Yendiğim içtiğim hiçbir şeyin tadını alamıyordum acımsı geliyordu.
27_00 Anlık bir tat değil ki mesela sabah aldım vitamini diyelim ertesi gün daha sonra ki gün bile ağzıma tadı geliyor