Agarserife 18 haftalık hamileyim. Bebegimin hareketlerini hissetmem için erken mi sizce? Bu haftalarda bebeğin hareketlerini hisseden oldu mu acaba :)
Sermec Agarserife benım 17 de başladı canım tabı 19 bitene kadar düzensiz az ve cok hafıf oldu 19 dan sonra bıraz daha fazlalaştı su an nerdeyse her gün hissediyorum hatta bazen hafif canım da acıyo 21+2 haftalık olduk
Cz34 Agarserife ben 13 haftamda hissetmeye başladım ama çok seyrekti ufak tefek şeyler hissettim hep balık gibi yatarken gece 18 haftalıkkende hissediyordum fazlalaşıyordu hatta 20 haftamda daha çok hissetmeye başladım cinsiyet harekette fark ediyormu bilmiyorum ama 😌
Gul94 Agarserife ben 19 haftaya bastığımın ilk günü ilk tekmesini hissettim ama olabilir canım benim 🌸
Szeys Agarserife 18.haftaya girdiğimizde ilk net hareketini hissetmiştim🙄 14 15 ler civarında çol hafif pıtpıtlar vardı 18de net hissettim
Sermec Agarserife zaten bu haftalarda cok hafif olur canım benım 21+2 haftalık oldu cok az canım acıyo o da binde bir
Sermec Cz34 canım şiddetli bir agrı degıl zaten bazen anı bır hareket yapınca bır anda degısık bir sey oluyor anlatamıyorum yanı ama öyle şiddetli bir agrı degıl tabıkı de 🙂
Cz34 Sermec şiddetli olmaması iyi aynı haftadayız benim ağrım olmuyorki ayskta çok durursam ev süpürürsem karnımın altına ozaman kramp giriyor ☺️ Belim ve sırtım ağrıyor birde yorgun olunca ve çocugu hissediyorum dışardan elimle oynadığını yemek yedikten sonra birde eşimle konuşurken sakin bir anda 😇
Agarserife Peki bu haftalarda sol kalçanız da ağrı hissettiniz mi? Ara ara ağrı saplanıyor ve yürüdükçe canımı acitiyor.
aaoksuzoglu Agarserife canım bende 18+5 haftalıgım ama bu bir haftadır çok net hissedıyorum hareketlerini resmen elimi karnıma koydugumda elime degıyo cok rahat maşallah diyeyim de 🤗