Saribebek Kızlar bende son 4 5 gündür kahverengi akıntı var neden olabilir hamile değilim olma ihtimalim yok
Sumeyye_g Saribebek kistin falan var mı acaba bi muayene oldun mu benimde olmuştu kist vardı ondan olmuştu ilaç kullandım geçti
Burcugaz Doktorum dediğine göre bir kadın hamile olsada olmasa da kahverengi akıntı normal değildir demişti kesinlikle bir doktora görün bence canım
Burcugaz Saribebek korkma canım ya korkman için demedin bilgin olsun diye illa büyük bir sorun var demek değilki bu küçük bisorun olut ilaçla geçer yani rahat olsun Allahın izniyle bişe olmaz