Elanazzz Bende kansızlık vardı doktorum ilaç yazdı günde 3 öğün yiyorsan 6’ya çıkart öğününü demişti pekte iştahlı biri değildim kendimi baya zorladım düzenli beslenmek için günde 6 öğün aralarda da bol bol meyve, hurma çerez yiyorum hatta ağzım hiç boş durmuyor gün içinde😂