Kızlar akıntınız normal bende de geliyor hemde aşırı derece 37+4üm ama tabi bazı kadınlarda nişan kanlı veya kahverengi gelmiyor sümüksü şeffaf şekilde geliyor içiniz rahat değilse eğer bir görünün doktorunuza onun haricinde çatı ağrınız bebeğin baskısından dolayı morarmış gibi ağrır endişe etmeyin , kasılma toplanma oluyorsa , Bebek hareketi çok önemli azalma varsa eğer sancılar düzenli girip her girdiğinde şiddeti biraz daha fazla oluyorsa evet Doğum sancısıdır ama pozisyon değiştirin hafifliyorsa ara ara ve düzensizse aynı acıyla devam ediyorsa buda yalancı sancıdır arasındaki süreleri kontrol edin 🙏