Ayrıntılıya girmedim hamileliğim ilk zamanları çok stresli zamanlar geçirirdim çok ağladım zayıfladım bebek de bir süre kilo alamadı. Su an 36. Haftadayım sürekli korkum var evham yapıyorum bebekte bir uzvunda bir yerinde bir sakatlık varsa diye vesvese yapıyorum. Benim GİBi olan var mi? 😕