Merhaba kızlar
17+2 haftalık hamileyim son birkaç gündür genelde uyurken karnıma sancı giriyor uykumdan uyanıyorum bir süre sancı geçmiyor sancının olduğu yeri ellediğimde bebeğimi hissediyorum acaba hareket ettiği için mi oluyor yoksa başka sebebi olabilir mi yaşayanınız var mı