6+5 günlük hamileyim. Bugün dr gittim ve kese oluşmamış. 10 gün önceki beta 350 iken bugün ki 850cikti. Iki günde iki katı olması gerekiyormus. Dr bugünde keseyi göremeyip küçük bir pıhtı görü pazartesiye kadar beklicem tekrar tahlil yapicam ama duser gibi konustu. Bu drumu yasayan varmi boyle olupta beta artan kesesi olusan ???