Imran Arkadaşlar 4 aylık hamileyim sadece karnımın üstüne yatarsam uyuyabiliyorum. Sizce tehlikeli mi bebek için??
Fkg Imran 25 haftalığız bende hala zorlanıyorum yan yatmaya yarım karnımın üstüne yatıyorum bazen öyle uyuyorum bazen kızlar tekmeyle uyandırıyor. Zararlımı bilmiyorum ama demekki onlarında hoşuna girmiyor gece uyandırıyorlar beni.
Fkg Imran Birde bacağının arasına yastık alırsam istesemde yüz üstü yatamıyom yastık engelliyor bi dene belki sende de işe yarar
TugbaLafci Imran yatma canım rahim kaslarıyla alakalı bi durum bende 25. Haftadayım artık sırt üstü yatmakta yasak ya sağa yada sola yatacaksın yüz üstü yattığında ayrıca bebeğin çok rahatsız olur
CeMelike Ben de aynı sorunu yaşıyorum, yuz ustu uyuma riskli dediler benim cok yeni daha 7.haftaya girdm, yuz ustu uyumasam uyuyamıyorum tehlikeli mi gercekten
zgeKanerConker CeMelike ben 20. Haftaya kadar yattım canım bir sıkıntı olmuyor eğer sen rahatsız olmuyorsan sıkıntı yok bol bol yat şimdi 30 haftalığım bırak yüzüstü yatmayı sağımdan soluma dönerken çok çabalıyorum göbekten 😍 ama insan her duruma zorluğa alışıyor hiç şikayet edemiyorsun 💕💕💕
Parpali Ilk defa zararli oldugunu duyuyorum sizden yuz ustu yatmanin sadece hamileler kendileri raqtsiz olduklari icin yatmiyolar benim bildigim. Geceleri tekme atmalari cok normal gunduzleri genelde karinda bebekler uyurlar sallanma gibi geldigi icin onlara ayakta oldugumuzda. Fakat yatarkense daha sakin oldugu icin vucudumuz daha hareketli oluyolar diye biliyorum bende.
CeMelike zgeKanerConker Biraz saha direneyim o zaman uykunun tadını alayım sonlara dogru duz uyumaya çalışırım 🤣