Betull61 Gebeliğimin 6.ayımdan sonra gebelik şekeri çıktı gebelik şekeriyle beraber enfeksiyon hiç bırakmadı beni fitil kullandım toz kullandım antibiyotik kullandım ilaçlar bitiyo tekrar başlıyo . Diyet uyguluyorum Sağlıkocagında idrar testi vermiştim eritrosit- lökosit-epitel-dansıte değerlerim çok yüksek çıktı bugün başka doktora gittim değerlerinin bu kadar yüksek çıkması gebelik şekerinden dolayı dedi ve MOLCEF PLUS / UROMISIN ilaçlarını verdi korkuyorum açıkçası 😞😞 30+3
Oguzaysel Betull61 bende de enfeksiyon var ama seker cikmadi cok sukur , 30+4 enfeksiyonla resmen basim belada antibiyotik te kullandim toz ilac ta fitilde bana misin demiyor , birde progestan aliyorum fitil olarak onun kokusundan da tiksindim artik
Betull61 Oguzaysel bende yoktu normalde enfeksiyon ne zaman gebelik şekeri çıktığını öğrendim ondan sonra başladı dayanılcak gibi ne yaptıysam olmuyo ilaçlar işe yaramıyo artık akıntılarım su gibi geliyo ayağa kalkmak istemiyorum diyette uyguluyorum ama olmuyo 😞😞😞
Oguzaysel Betull61 Allah yardımcın olsun canım neyseki az kaldı biraz daha sabredicez 🙏 bol su içmekten başka elimizden birşey gelmiyor , arada sirkeli su ile yikaniyordum bugün hatta bir bardak suya bir kaç damla sirke damlatıp icicem belki faydası olur
Betull61 Oguzaysel Bana sirkeli su daha çok sorun yarattı canım inşallah sağlıkla kucagımıza alırız 🙏🙏