Kızlar 16+4 hastalığım bu sabah uyandım karnının için de ağrı birde kasık ağrısı var sürekli değil ama hareket ettikçe sanki gerilme gibide anlam veremedim sizce neden kaynaklı kontrole 1 hafta kaldı şimdiden gitmem gerekirmi biraz sıkıntı ettim açıkçası