Kızlar normalde hep günü gününe adet olurum üç dört gün kala belirtilerim başlar ağrım olur akıntım olur ama bu kez hiç bir adet belirtim de yok 15 gün kadar önce hafif kanlı bir akıntım oldu son bir hafta da ara ara süt gibi beyaz sıvı akıntım oluyor haftasonu nu da atlatıp pazartesi test yaptırmayı düşünüyorum adet olmazsam sizce bunlar hamilelik belirtisi olabilir mi bu arada sürekli aşırı yorgunum uykudan başımı kaldıramıyorum goguslerime dokununca bile hafif bir acı oluyor sizce hamilelik belirtisi mi bunlar 😊