Arkadaşlar bi kaç gündür dudağımda kızarıklık oldu bugünde uçuğa çevirdi. Daha önce den ucuk cıktıgında tedavi etmeyince bütün dudağıma yayılıyordu doktorum asiviral krem kullanabilirsin dedi ama hamile kalmadan önce kantaron çok iyi geliyordu. Tabi suan gebe olunca zararı olur mu bilemedim. Bilginiz var mı acaba kantaron sürmemin bi zararı olur mu 🤗🤗😍