Ya gerçekten ben de sabredemiyorum günlerdir bu postu okuyup durdum 😅 normalde ne zaman olursa hayırlısı diye baksam da ovulasyon testi yapınca insan iyice kendini dinliyor merak ediyor.
16 kasımda yumurtlama oldu dünden beri de adet sancısı gibi sancım var sanırım hasta mı olacağım 😪