Yrnkrm Akduygu regl 13 14 gün falan vardı erken gebelik testi aldım çok silik çıkmıştı kan testi verdim bebeğimi öğrenmiştim
Yrnkrm Akduygu inşallah canım ama benim erken döllenme olduğu için çabuk çıktı sende yaparsan çıkmazsa üzülme adet gününü bekle kesin sonuç o zaman olur
superrmomy Akduygu yumurtlamanin 12 gunu test yaparsan buyuk ihtimalle dogru sonuç alırsın insAllah bebisin seninledir canım 🤲
Haree Şuân ben de beklemedeyim.bundan önce erken testle bir gün öncesinde öğrenmiştim. Adete 5 6 gün var beklemeyi öğrenmek bence en iyisi
Sweetblonde88 Akduygu 18 gün sonra yaptım ben. Ama en erken 12 veya 13 diyorlar. Çok erken oluyor sonuç vermeyebiliyor.