Deletedmom5834 Kizlar 27. Hafta dayım 2 Gün önce doktora gittim kafası aşağıda idi ilk doğumum sezeryandi bu da öyle olacak kafası aşağıda şimdiden karnım aşağı indi doktor erken doğum riski yok dedi ama acaba tekrar kafası yukarı doner mi pozisyon değiştirir mi çok şükür hareketli bi sıkıntımız yok :)
EcrinveSelim Pozisyonda bi skntı yokki canm her bebek kendni normal doğuma hazrlar ve o hftada döner bnmkide 26 da döndü geri kalan süreyi böyle tamamlıcak sezeryan vakti gelincede alırlar bi skntı olmz
deletedmom309 Benim ilk gebeliğimde 28. Haftadaki muayenede doktorum doğum pozisyonu aldığını söylemişti. Normalden aşağıda taşıyordum, son aylar uzun yürüyüşler yapmak çok zor oluyordu sadece ancak onun dışında bir problem ya da sıkıntı yaşamadık.
Deletedmom5834 deletedmom309 aynen vallahi bugün yüruyus yaparken bende zorlandığımi hissettim yaklaşık 1saat yürüdükten sonra kasığıma baskı yapmaya başladı yürümesem de şişiyorum ☺️🤦 ilk hamileligim daha rahattı ins bu oğlumu da zamanında sağlıkla kucağımiza almak nasip olur 🙏