mermeral Arkadaşlar ben 23 haftalık oldum 2 gün önce hafif bi kıpırdama oldu, onun dışında hissedemiyorum bebeğimi. Zaten hissetmiyordum hepten gitti sanki. Neden böyle oluyor? ☹️☹️🥺
Minnosizmmm mermeral kilonuz ne durumda? Bide bazı bebekler öyle çok kıpır kıpır olmuyormuş ya annem bana hamileyken sen hiç durmazdın ama kardeşin zorla hareket ederdi karnımı dürterdim diyor. Tabi ki içiniz rahat değilse bi doktora görünün derim
mermeral Minnosizmmm geçen hafta gittim iyiydi neden böyle anlamıyorum çok üzülüyorum kilom var epey ondan mı acaba
Bsra_95 mermeral o zaman yoktur. Her bebek hareketli olmazmış değişirmiş. Mesela ben hiç hareketli değişmişim annem de hep korkarmış dogdum büyüdüm hala hareketsizim 😃
NihanAvci Uzun süreli gebelik tecrübesi olan arkadaşlar cevaplarsanız çok sevinirim. 6 hafta dün doldu. Bugün gebelik belirtilerinin hepsi gitti. Yarın kontrol var ama çok korkuyorum kese yok olmuş çıkacak diye. Gebelik belirtilerinin birden kesildiği günler yaşadığınız oldu mu?
Deletedmom0810 NihanAvci hamilelikte her gün belirtiyle geçecek siye bir şey yok kendinizi şanslı saymalısınız ki rahat geçirenlerden olursunuz belki de
Kubra2503 NihanAvci canım bu haftalarda hamileliği çok hissetmezsin zaten.Ben de mesela hiç bir belirti yoktu ne iştah açılması ne mide bulantısı normaldim çok şükür şuan 22.haftadayız korkma 🙏
Hilaliko mermeral canım bebekten bebege degısebılıyor 26 haftalık oldum gayett sessız bır bebek sımdılık gun ıcerısınde bellı edıyor kendını ama benım haftalarımda cogu kısı cok hareketlı fakan dıyorlar benımkı bıraz hantal galıba anası gbı🙈 doktorum hıc bıskıntı yok bıraz rahatına duskun dıyor senınkıde oyle dıyorsa korkma bosver
Selcen Hilaliko canım bende 25 giricem ve benim ki de varla yok arası hissettiriyor kendini bugün hissetmedim bir sabah hissettim hala bekliyorum baya panik yapıyorum
Kubra2503 Selcen o bana da oluyor🙈bazen o kadar hareketsiz ki dua ediyorum hareket etsin diye ama 28.haftaya 30.haftaya kadar düzen olmazmış normalmiş öyle söyledi doktorum:)
Hilaliko Selcen bende cok panık yapıyordum ama doktora gıttıgım zaman Aşlahıma şükür bir problem yok dıyor doktorum ve burda bır cok postda actım 🙄 ama bazılarımız 30. Haftasında ve halen benı rahatsız etmıyor gecelerıde uyku duzenımız cok guzel dıyorlardı bıraz rahatlıyordum oyuzden bazı seyleri buyutmemek gerekır benım ılk gebelıgım daha yenı yenı bıraz kendıme geldım cunku yolumuz daha var bıze gecmez 😍 mesela bende seyı bekliyorum dısarıda gozuksun artık hareketlerı 🤲🏼🤲🏼❤️❤️
Dilankenger Ben bir haftadır çok hissediyordum hareketlerini .dünden beri çok hissetmedim gece çok hissetmedim korktum . uyanır uyanmaz bişeyler yedim tatlı şeyler yedim . hareket ediyor ama önceki gibi değil . paranoyaklaştım her tekmesinde şükrediyorum 😂 22+3 üm bu arada
zelis63 mermeral canm eğer biraz kilon varsa gec hissedebilirsin zaten şimdi tekmeleri o kadar sert değildir
Ndrkbr @mermeral kilodan dolayı öyle oluyor bende hissedemiyordum ara sıra seğirme ve gaz dolaşıyormuş gibi hissediyordum büyüdükçe daha çok hissedeceksiniz