Yeliz2311 bizimde suyumuz az 2 haftadır, sık sık kontrole gidiyoruz yarın yine gidicez bende 35 im bugün. Son kontrolde 37 yi görcek gibiyiz dedi doktorumuz bakalım yarın ne diyecek. Tabi bu arada ben günde 2,5-3 lt su içtim armut ve havuç, suyu çoğaltıyor diyorlar ama bende gebelik diyabeti olduğu için onları yapamadım. Sen yap istersen canım bi sorunun yoksa. Hedef 37 de doğum olması gelişimi tamamlansın küvözde kalmasın diye. Benide heyecan korku endişe mutluluk böyle karman çorman duygular sarmış durumda. Sağlıkla alalım kucağımıza inşallah bebişlerimizi.