iremanne Kızlar göbek deliğinin altında aşağı uzanan kahverengi çizgi var , herkeste oluyor mu doğumdan sonra geçiyor mu merak ettim
poyrazkayraninnannesi iremanne ilk bebegin de son ayında az olmuştu geçmişti doğumdan sonra.bunda hiç olmadı..
deletedmom309 Bende ilkinde olmadı, şuan 20.haftadayım herhangi bir çizgi şuan yok ama ilerisini bilemem 😕
Minnosizmmm iremanne ben 26+5 im çok hafif var o çizgi belli belirsiz herkeste oluyormuş ama bazıları belirgin bazıları daha az gözüküyormuş ten yapısıyla alakalı
zelis63 iremanne bende 12. Haftadan sonra çıkmaya başladı gittikçe netleşiyor dünde yukarı doğru belirginleştiğini gördüm ama doğumdan sonra geçer
sidikacansu iremanne genelde hamileliğin ilerlemesi v göbeğin büyümesiyle çoğu hamilede oluyor canım. Hatta şey derler, çizgi göbek deliği yukarısında belirginse erkek, aşağındaysa kız 😁
Beyza1234r Bende de var göbek deliğinn altındaysa çizgi erkek üstündeyse kızın olucak diyorlar bilimsel olarakda açıklama böyleymiş benim de altında ve oğlum olcak inş geçer valla çizgi kötü durmuyor ama geçse daha iyi 😁bende böyle biliyorum valla
Zuzum_20 Beyza1234r benimde göbek deligimin üstünden baslıyor çizgi ama hiç duymamıştım bunu kızım olacak 😍