Bsraucar Canım benimde 5.19 du ilk hamile kaldığımda kan tahlilinde gördüler dahiliye doktoruna gittim ilaç verdi bir ay sonra tekrar kontrole gittiğimde 2.2 ye düşmüştü çok şükür 🙏🏻 Hala devam ediyorum ama büyük ihtimal Doğuma kadar da edicem ilaçlarını düzenli kullan korkma 😘