Semanurakyel Merhaba kızlar aranızda bu hastaneue giden bursda doğum yapacak olan varmı acaba yada doğum yapmış olan tavsiye eder misiniz ücretler hakkında bilginiz varmı
Btldrcn Semanurakyel merhaba canım ben gidiyorum Zeynep Banu’ya 37 haftalığım inşallah doğumum da burda olacak sendika indirimi ile birlikte 1 gece de oda 3000 e geliyor demişlerdi en son