Busrabora Merhaba arkadaslar 38. Haftamdayım dogum anındaki agrı vs hakkında bilgim var belden baslayan düzenli agrılar dogum agrısı oluyor benım mersk ettiğim birde yalancı sancılar oluyormus ya her gebe yasıyor mu acaba bunu yoksa herkeste olan bi durum değil mi bende daha hiç sancı kasılma olmadı ona göre dogumumu tahmin etmek istiyorum karnım aşagıya indi artık farkediyorum daha yalancı sancılarımda olacak mı yoksa o olmadan ilk sancıda bebek doğadabilir mi ?? Sacma birsey mi soruyorum bilmiyorım ama merak işte son zamanların verdiği endişe 🙈😃
Kumsalinannesii Busrabora benim ilk hamileligimde yalancı sancı olmadı sayılır ☺️ Nts ye girdim sancım yoktu hastaneden çıktım sancı yapıştı doğuruyorum dedim alttan fena bi batma olmustu ertesi gün nisan geldi doğurdum.. şimdi 30 haftadan beri bitmek bilmeyen agrilarim var alttan çok sancım oluyor 36 hafta oldum iki hamileliğim arasında çok fark var ilk hamilelik ne güzel geçti ☺️
sindirellaaa Benim hiç yalancı sancım olmadı, gerçek sancıyı anlar mıyım diye ben de endişeleniyordum ancak kendini çok belli eden bir sancı zaten merak etmeyin. Allah yardımcınız olsun, evladınızı hayırlı bir insan etsin inşallah 💐
Duuyguum Benim de olmadı hiç daha yalancı sancı falan kasılma toplanma nasıl birşey olduğunu dahi bilmiyorum hiç yaşamadım bazen acaba doğuramayacak mıyım diye düşünüyorum