İlk hamile olduğumu öğrendiğimde hastane ararken gitmiştim, adını anımsayamıyorum orta yaşın üzerinde erkek bi doktor vardı, gereksiz birsürü test ve uygulama istedi tek derdi hastaneye para kopatrmak gibi geldi bana bu yüzden koşarak uzaklaştım. Fakat hastanenin içi güzel beğenmiştim sadece doktor ilgisiz geldi bana. Belkide cok başarılı bi hekimdir ama elektriklerimiz uyuşmadı :)