Kubraa23 Kızlar bugün şeker yüklemesi yaptırdım açlık şekerim 68, 60 dakika sonra;94, 120 dakika sonra;97 çıktı sonucum hemşire sonuçlarınız bayağı düşük ama ben Bilgi veremem dedi doktoruma da gitmeme daha var anlayan var mı? Çok mu düşük?