Sinem2367
Bugün 6 haftalık oldum canım ben belirtileri dibine kadar yaşamıştım ilk kasık ağrısıyla ve aşırı göğüs hassasiyetiydi belirtiler. 3+4 dü sanırım öğrendiğimde, Sonra onlar dindi uyku başladı ama mide bulantısı hiç yoktu bu sabah o mide bulantısınu yaşadım dedim bu neymiş Allah aşkına 😂 inanki yatağa geri girdim çubuk kraker yiye yiye geri uyumuşum belirti görmemende normaldir. Benim bi tanıdığım çok zaman sonra hamiş olduğunu öğrenmişti belirti yaşamadığı için zaten adet düzensizliği vardı. İçin rahat olsun kuzum hepimiz bir değiliz farklı şeylee yaşıyoruz sağ salim doğsunlar da herşeyi atlatırız insallah🙏