Cuma günü ayrıntılı ultrosona girdim herşeyimiz çok iyi dedi doktorumuz 20+5 deyiz bugün bikaç gündür bel ağrılarım artmışdı önemsemedim ama bugün ilk kez karnım ağrıyor :( şuan çalısıyorum hemen izin alıp doktora gitmek istemedim daha önce yaşayan varmı acaba bu haftalarda normalmi ?
ilk gebeliğim bebeğin hareketlerinide cok net hisiediyorum ama ağrıyla karışık rahatsız oluyorum 😭😭😭