Eğer maddi imkanın varsa bence alışverişini tamamla derim. Bende hamileyim kalkan almadım kapak aldım hem sütüm akarsa tutsun diye hemde yaralara çok iyi geliyormuş, Kalkan içinde yaralara çok iyi geldiği söyleniyo ama sütü tutacak hazne olmadığı için sütün boşa akıyo dediler ben o nedenle kalkan aldım. Herkeste işe yaramış bende de yarar diye düşünüyorum. Bu arada Yara olur mu olmaz mı bilemeyiz ama yara olduktan sonra alırsak daha acılı bi emzirme dönemi geçiririz ve emzirmeye pekte istekli olmayız bence. Ben önlemsel davranma taraftayım.