Mutlu1Anne Arkadaşlar bugün 7. haftama girdim dün doktora gittim doktor bana boş gebelik dedi. Bu durumu yaşayan var mı? Yanılma olmuş olabilir mi. Doğruysa bile gebeliği kurtajsiz nasıl sonlandıra bilirim? Çok korkuyorum lütfen yardım edin.
Pelin877809 Mutlu1Anne benim gebeliğim sonlandı diye kürtaj yaptılar. Arkadaşımın ki dış gebelikti iğne ile sonlardırlar. Sadece dış gebelikte iğne yapıyorlar diye biliyorum. 1-3 doktora gözük. Ama kürtajdan ben baya tırsıyordum. Kaliteli doktor ise korkma. Çok rahat geçti.
Glcnazz10 Mutlu1Anne Allah korusun ya kese gözükmüşmüydü sizde bende sprial ile hamile kaldm benden de dış gebelikten şüpelenmişti ama kese gözktü 7 haftama girdim dr gdecem ama çok korkuyorum bta hcg kaç çkmştı sizde baska doktorada gözksen iyi olr en iyisi devlet özelde kürtaj yapmak icin sırf para alırlar kimseye güven yok
YDE Mutlu1Anne öncelikli olarak bir hafta daha bekleyin hemen netleşmez. Bir kaç farklı doktor görsün. Eğer boş gebelikse kürtaj ile alınması en temizi bence. Ben kürtaj olmuştum boş gebelikten hiç korkulacak birşey yok zaten narkoz veriliyor uyuyorsunuz. Sonrasında ağrım sızım olmadı. Çok kanamam da olmadı. Verdiği antibiyotiği kullandım sorun yaşamadım. Doktorum da mükemmel bir doktordu gerçekten beni çok güzel yönlendirdi sonrasında hemen hamile kaldım.
betul51 Merhaba bende ilk gebeliğim boş gebelikti. 4 gün hastanede kaldım kürtaj yapmadılar ilaç vererek düşmesini sağladılar
Mutlu1Anne Şimdi doktordan çıktım. Bebek varmış. Ama çok küçükmüş o yüzden görünmemiş. 3.2mm'miş. normal değil mi