derinseda MERHABA KIZLAR 18 HAFTALIK HAMİŞİM DÜN GECE BACAKLARIMDA Bİ KAŞINTI BAŞLADI BUGUN HALADA DEVAM EDİYOR SADECE BACAKLARIM AMA ÜST TARAFDA YOK YAŞAYAN VAR MI BU DURUMU NEDEN OLABİLİR ACABA
Sahreyldrm derinseda aynı durum bende de oldu ebe gebelikte olabiliyor şampuan ve sabundan olmuş olabilir duş alırken kafanı eğ de yıka bı sure de keselenme şampuan değdirme bacağına dedi öyle yaptım geçti gerçekten yoksa hep yara olmuştu kaşımaktan
derinseda Sahreyldrm DÜN DUŞ ALDIM AMA BEBEK ŞAMPUANIYLA VÜCUDUMU YIKIYORUM BU ARALAR YİNEDE ONDAN OLABİLİR PAZARA KADAR DİKKAT EDERİM
Aysnr_dvrnefe Avuç içlerinde falan varmı? Benimde bacaklarım sürekli kaşınıyordu doktoru aradığımda karaciğerin sönüyor olabilir acil gel kan testi yapalım demişti. Kolestaz deniyormuş bunada. Ama ben gitmedim sonra da geçti 😒
derinseda Aysnr_dvrnefe AVUÇ İÇİMDE YOK BENDE NETTEN BAKTIM YAZIYODU AVUÇ İÇİNDE VARSA CİĞERDE BİR SIKINTI VARDIR DİYE VALLA ASLINDA ÇOK ARAŞTIRMAMAK LAZIM MORAL BOZUYO TAMAMEN DOKTORUNDA FELAKET TELLALI GBİYMİŞ HEMEN İNSANIN İÇİNE ŞÜPHE DÜŞÜRÜYOLAR :(
derinseda Mgtl CİLDİM KURUYDU DAHADA KURUDU HAMİLELİKTEN SANIRIM BELKİ ONDAN OLABİLİR GEÇTİ Mİ YARALARINIZ KAŞINMA DEVAM MI HALA
Mgtl derinseda geçmişti ama dün gece canım bacaklarımdan çıkacak sandım o derece kaşındım şuan iyiyim ama gece ne olur bilemem 😂
derinseda Mgtl umarım tekrarlamaz bende işyerindeyim skntı oluyo kaşınmak bacaklar baldırlar falan :(