Selam anneler🤗 buraya hikayemi ne şekilde yazarım nasıl bir hikayenin içinde olurum diye hep düşünmüştüm❣️ 17 kasım sabahı saat 11 de adet olacakmışım gibi şiddetli ağrılarla uyandım ama bir geliyor bir duruyor dakika tutayım dedim ama aralarında çok dakika farkları falan oluyor bende önemsemedim, eşimi işe yolladım ve kahvaltı yapmak için mutfağa gittim şiddetli bir ağrı tekrar bastırdı neyin nesi diye lavaboya gittim bir kaç gündür tuvalete çıkamamanın verdiği şeydir diye düşündüm en başta bu kez de tam tersine bir anda bağırsaklarımın düğümü çözüldü resmen burda bir kaç hikayede ishal oldum öyle gittim falan diye görünce dedim tamam kavuşmaya az kaldı sanırım kalktım bir baktım lavaboda kan var ilk önce bir tuhaf oldum noluyor diye sonra peçeteye de sümüksü bir şekilde akıntıyla kan karışık gelince dedim nişan denilen şey bu sanırım hemen anneme yazdım o ara da belirli aralıklarla sancım oldu ama yarım saatte bir falan ertesi gün de doktora gidicem son kontroller için zaten diye önemsememeye çalıştım ilk başta ama sancılar vurdukça duramayacağımı anladım eşimi aradım hazırlanın annenle geliyorum ben dedi neyse hazırlandık geldi çıktık gittik muaynelerdi falan derken benim yatışımı verdiklerinde saat oldu 16.30 yatış verildiğinde 1 cm açıklığım vardı, doktora sordum sancıların artsa da doğumun gece veya yarın olabilir ilk doğum olduğu için zor geçebilir dedi. İtiraf etmeliyim ki sancılarım arttıkça nst makinasına bağlı yatmak ve o sancıları o şekilde karşılamak fazlasıyla zordu. Ki sanırım en zor bölümüde odur. En son bir ıkınma isteği geldi ve doktoru çağırın diye bağırdığımı hatırlıyorum. Doktor odaya gelip açılmama baktığında 8 olmuş açılma ilk gebelik nasıl bu kadar hızlı açılma oldu anlamadım hemen doğum diyerek suyumu patlattı ılık ılık o su bir anda aktığında öyle rahatladım ki anlatamam sizlere tavsiyemdir kesinlikle 36 haftadan itibaren günde 3 tane aç karnına hurma yiyin, açılmaya etkisinin olduğuna canı gönülden inanıyorum. Bende bir de su fazlalığı vardı bu yüzden suyum patladığı anda bebek tehlikeye girecekti biraz da bu yüzden suyumu beklemeden gitmiştim ki iyiki öyle yapmışım bir anda hepsi boşaldı doktorun dokunmasıyla. Daha sonra doktor ıkın dediğimde ıkınacaksın diyor ama ben 3. Ikınmadan sonra nefes alamadığımı hissettim o ara bebeğim de alamamış, bana oksijen verildi o şekilde ıkınmaya devam ettim 6 7. Ikınmadaydı bebeğim kollarımdaydı saat de tam 20.35 di.. çok şükür rabbime biraz havayla bir kaç testle bebeğim şuan sağlığıyla güzelliğiyle yanı başımda. Bu süreç kolay değil güzel günlere ulaşmak için zorlu yollardan geçmek gerekiyor maalesef 🤰🏻şimdi aynaya baktığımda karşımda sevdiğim göbeğim yok ama yanıma baktığımda bana gönderilmiş ve benim canımdan can olan dünya güzeli birşey var. Size taze anne olarak buradan dualarımı yolluyorum. Rabbim kolaylıkla tek bir avaz da sağlıkla hepinizin miniğini kollarınıza versin inşAllah, anne olmak çok güzel geceniz gündüzünüze karışsa da kendinize bakmaya fırsatınız olmasa da yattığınız yerin bir önemi kalmamış da olsa en güzel duyguymuş annelik. Hepinize bu duyguyu tattırsın rabbim😘❣️🙏