ozgesoy28 Halise kızlar aynı bende sizin gibi düşünüyodum ve yıllardır da kullanıyorum ama malesef doktorum hemen bırakırdı idrar yolunda enfeksiyon için birebir bişey asla önermiyo doktor sık sık çamaşır değiştiriceksin ütüleyip giyiceksin dedi
TugbaLafci Halise günlük pedler aslında doğru kullanıldığı zaman mantar gibi enfeksiyonları engelliyo
Bannesi Bende hep kullandım kullanmayada devam edicem. Hamile olmadan önce edindiğim bi alışkanlık, çalışıyorum ve rahatlık oluyor hijyen açısından
ozgesoy28 Bannesi en güzeli öyle yapmak canım banada zaten biyere giderken mecbur olarak koyabilirsin demişti
Yasdem Bannesi valla o doktor sonuçta boşa dirsek çürütmemiş bi bildiği vardır böyle diyosa sen onu dinle ama ben çok fazla enfeksiyon sıkıntısı yaşayan biriydim gebelikten önce en başlarda bir defa çok hafif oldu sonrasında ben hep bildiğimiz peçete kullandım günlük ped yerine her wc ihtiyacımda hep yeniledim şuana kadar bir kere bile sıkıntı görmedim günlük pedide peçete bulamayacağım yada yanımdakinin yeterli olmayacağını düşündüğüm zamanlarda alıyorum yanıma 5-6 tane onuda her wc de değiştiriyorum böylesi daha rahat ettirriyor beni ama bende çok günlük pedden yana değilim
Omerozlem Ben bimden aldım rahatsız oldum hangisinden aliyosunuz günde abartısız 3 kez iç çamaşırı degisiyorum
Bannesi Omerozlem Carefree kullanıyorum ben. Hassasım biraz değişik markalar denedim en rahatı bu geldi
Kibarbaby Kesinlikle kotex diyebilirim fakat onunda incesi. Bi arkadaş kullanılmaması gerektiğinden bahsetmiş doğruda demiş. Ben bekarlığımdan beri kullanırım alışkanlık oldu. Fakat günlük pedte hava almadığı için sıkıntılara maruz bırakıyo. O yüzden incesini kullanın evdede olduğunda tuvalet kağıdı kullanın ☺☺
Elif1147 Kibarbaby ben onu kullandm ama yok gibi birde ıslak gibi geliyor bana sağlıklı gelmedi bana kotex.kalınları en güzeli emiş gücü bakımından
CeMelike Monema diye bir marka var biraz pahalı ama tavsiye edilen bir marka ve organik bir ped oldugu dusunuluyor araştırabilirsiniz onu tavsiye ederim..
Pcdshn Aslında günlük ped kullanımı akıntıyı arttırıyomuş, peçete koyun diyo doktorlar, onla da uğraşmıyorum, kullanıyorum şahsen 10 yıllık alışkanlık.. Ama ne yalan sölim, kullanmadığım günler akıntı olmaz 🙄🙄🙄 alışkanlık işte..
Halise baharclk iste hamilelikte idrar yolu enfeksiyonu vs seyleri tetikler mi ? Akinti normalden daha fazla oluyo cunku nmz kiliyosun bisey oluyo disarda oluyon yada ic çamaşırı değiştirmeye firsat olmuyo sık sık olmasına yani gunde en az bir defa degistryrm nerdeyse bn temiz olmak lazim o bi kolaylık oluyo o yuzdn merak ettim
Demir Onsuz saniye duramazdım asla kendimi resmen çıplak gibi hissederim ama kurtulamadığım enfeksiyonum yüzünden artık tercih etmiyorum 2,3 kat kağıt havlu kayuyorum onuda sürekli değiştiriyorum.Doktorlar iç çamaşırı bile giymeyin hava alsın diyor ama o pek mümkün değil🙄