Mervedrms Erken Doğum riski varmış hastanede yatıyorum açıklığım artmış 1 cm idi 4 olmuş erken doğarsa yaşama durumu var mı benle aynısını yaşayan var mı lütfen yardım dualarınızı eksik etmeyin lütfen 😭😭😭
Kevser_29 Mervedrms var tabi ki sadece biraz kuvoz de yasar o ondan sonra sag salim alicaksin kucagina yavrunu merak etme
Esrayagixemir1604_ Mervedrms inşallah durdurabilir Lee canım Allah'ım sana bağışlasın yavrunu korkma rabbim korur bende 5 yıl önce 31haftalik doğum yaptım kuveze girdi çok şükür solunum sıkıntısı falan olmadı