Musel ismim Mahbeker soyadım Zoğal 30 yaşındayım. Ve hala isim yüzünden sinirlerim bozuluyor. Kizlik soyisim Arıcı idi. Evlenince o da değişti ve sosyal anlamda çok sorun yaşıyorum. Her duyan anlamını soruyor bu bile biktiriyor. Mahbeker Zoğal. Düşünsene. Sürekli göz önünde oluyorsun. İsmini hatirlayamayanlar mi dersin çocukken kisaltmaya çalışanlar mi dersin... Resmi kurumlarda kodlamak zorundasn. Herkes yanlış hitap ediyor ve düzeltmek bile sıkıcı geliyor artık. Bence de koyma bu ismi. Benim 10 günlük oğlum var şuan kucağımda. Poyraz koydum ismini. Soyadı yeterince kasvetli 🙂