Kuzummm Dün doktora gittim bebek aşağı inmiş ama hiç açılman yok dedi. Bebek aşağıda olduğu için acı veriyor. Şimdiye kadar nişanım falanda gelmedi. Açılma olması için ne yapabilirim bilgisi olan yardımcı olabilir mi?
Kuzummm Faray bebek çok aşağıda olduğu için doktor fazla ayakta kalma dinlen dedi maalesef yürüyüş yapamıyorum.
Kuzummm Zeyzey90 evet öyle söyledi ama haftaya salıya kadar açılma olmazsa sezeryanla doğuma alabilir diye de korkuyorum.
Zeyzey90 Kuzummm Hayırlısı neyse o olsun, sağlıkla kucağınıza alın da doğum şekline çok takılmayın riske atmayın siz yine de 🙏🏻❤️