Kbrabalk İlgili, neşeli, relax bir doktor. Bugüne kadar hiç olumsuz bir şey söylemedi insanın moralini hep yüksek tutuyor. Seminerler düzenliyor kendi hastalarına doğumla ve hamilelikle ilgili. Çok yoğun biraz muayene sürelerini kısa tutuyor tek olumsuz bunu söyleyebilirim🤗