Merhaba,ben bu hissi doğum yaparken hissettim lavma mı nedir ondan yapmadılar her sancı gelince arkada da bişeyler hissediyorum büyük tuvaletini yap hadiçocuğun yolunu aç ıkınma yırtılma olmasın dediler öyle de oldu 😍 sürekli duşta vs büyük tuvaletimi yapıp o histen kurtuldum rabbim hayırlı zamanda kucağınıza almayı nasip etsin 39 doğdu benim oğlum 27 günlük oldu