Eesseess Kızlar sezeryan ile dogum yaptım ama doktor büyük wc ni yapmadan kati seyler yiyemezsin diyor nasıl, gelecek buyuk wc ve de dikiş yerlerim cok acıyor yururken zorlanıyorum cocugu, emziremıuırum süt olmuyor ne yapmam lazım
Nur_Nur Eesseess Allah bağışlasın yavrunuzu. Gözünüz aydın Bilgim yok Allah kolaylıklar versin demeye geldim. Sabredin, ilk günler böyledir, zamanla rahatlarsınız oturur düzeniniz inşallah
Pircu Eesseess süt oluşması için en güzel yöntem ılık düş altına girmek olduğunu duymuştum. Eltim de sezaryen oldu , o da öyle yapmış sit gelmeyince
MutluB Eesseess canım henüz hamileyim tecrübem yok tabi ama duyduklarımı aktarıyım komposto tuvalete çıkarıyor diye biliyorum sezaryenden sonra. Ben hamilelik boyunca kabızlık yaşadım hala yaşıyorum komposto rahatlatıyor bit de iki gündür içim laktozsuz süt içiyorum sanırım o da iyi geliyor. Gözün aydın Allah bağışlasın bebişini ❣️
-MinikAnne- Eesseess sıvı beslenmek bol su corba ve kayısı suyu yada hosafı yada kurusu büyük tuvalet olayını çözecektir geçmiş olsun tatlım 🤗🙂 süt konusunu bilemiyorum masaj yapın demişti bize eğitimde ebe bildiğim bu