Burda herkesin doğum hikayelerini okurken inşallah bizede nasip olur diye dua ederdim hep şükür oldu 🙏🙏👼 korkularla endişelerle geçen hamileliğimin bügün sonuna geldim 🙏ilk oğlum 32 haftalık normal doğumla doğmuştu kuveze alınmadı 8 yıl evvel 👼kızım ise abisinden aceleci çıkıp 28 haftalık ken gelmek istedi sonra 1 ay hastane nidilat serum ciger geliştirici iğne evde dinlenme felan derken 35 haftayı gördük iki üç gündür karnımın aşagı indiğini ve bebek hareketlerinin azaldığını hissedtim adet sancısı gibi agrılırım vardı dün sabah artık iyice arttı hastaneye geldim bebek ters ve doğmak üzere direk acil sezeryana alındım kızım ağladı çok güzel bir kız odaya çıkartmışlar fakat sonra nefeste proğlemi oldugu için kuveze alındı antibiyotik tedavisi başlandı gittim gördüm dokundum ama kucagıma alamadım bir haftalık bir tedavı süreci dedi doktor ama 24 saat geçmeden bu kesin belli olmazmış hepinizden dua istiyorum rabbim sizinde evlatlarınızı sağ salim kucagınıza aldırsın 🙏🙏