Merhaba kızlar, ikili test sıradında değerlere bakıldı ve kanda da bazı beyaz kan hücreleri yüksek çıkarken idrarda da eritrosit ve lökosit çıktı. İdrar yolu enfeksiyonu galiba yaşayan var mı önceden? Yarın doktorla görüşeceğim ama dayanamayıp yazdım buraya da. 😔