Benimde yaniyor 34+3 teyiz drum kizimin cok saci oldugunu ve gercekten sac cikma donemlerinde ve sonrasinda mide yanmasi yasamanin normal olacagini soyledi, gaviscon yazdi cok yanarsa 1 olcek alabilirsin dedi.
Ben 1 kase yoğurt yiyorum geciyor daha gaviscon kullanmadım.