Minik_mucize94 ben de 10 gündür cekiyorum öldüm öldüm.ustelik 32 haftalik gebeyim ve bu ikinci boğaz enf geçiriyorum.acile git ilaç vermezler ama serum takarlar o seni biraz rahatlatır. bol bol meyve ye , portakal özellikle.sıcak çorba da iyi geliyor.rabbim şifa versin insallah🤲