Foto03 benimde ilk doğumum da öyle geldi suyum, suni sancı vermelerine rağmen sancım hiç olmadı tatlım hiç bekleme doktora git yatışını alırlar direk hazırlıklı git yani acele etme hastane de de bekliceksin sonuçta, acele etmeden hazırlan ve hastane için yola çık direk şimdiden hayırlı olsun 😍🥰