Kızlar ben her gün çikolata yiyorum hamile kaldığımdan beri bir gün bile yemediğim olmadı 6 küçük parça yiyorum hergün bazen çok yediğimde oluyor. Başka hiç bir tatlıyı yemiyorum şeker kullanmıyorum . Benm gibi çikolata yiyen var mı? Yada bir zararını gördünüz mü ben çok araştırdım doktorlara da sordum kilo dışında bi problem yaratmaz dediler ama yinede bir sorayım dedim